Kapcsolat

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Egyedi árajánlat

Hiszen az ön cége is egyedi!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

Sikertörténetek - Növelje cége árbevételét! - IDEASOL CRM rendszer Kezdőlap / Sikertörténetek

„Mióta az IDEASOL CRM Rendszer bevezetésre került, az adminisztrációs feladatok ellátására fordított idő jelentősen csökkent! Nagymértékben segíti a munkavégzést, hogy minden adatot és információt egyszer kell berögzítenünk, és a rendszer ezen adatok alapján minden dokumentumot percek alatt elkészít helyettünk. A részletes nyilvántartás és az összes adat egy helyen történő rögzítésével kiválóan átláthatóak a vizsgálati és kezelési folyamatok, cégünk minden dolgozójának – orvosainknak, értékesítőinknek és a molekuláris biológusainknak – munkavégzése és pácienseink kórtörténetei is. Mindig pontosan tudom, hogy hány új páciensünk van, hány diagnosztikai vizsgálatot végeztünk el, hány betegünk vár még vizsgálatra és vizsgálati eredményre. Számomra rendkívül fontos, hogy mindenről folyamatosan informálva legyek, az IDEASOL CRM Rendszerből pedig gyakorlatilag minden lényeges adatot és információt néhány kattintással elérhetek, a fontos statisztikákat pedig szabályos időközönként jelentések formájában automatikusan küldi nekem a rendszer.”

Dr. Pintér Ferenc, Ügyvezető

KPS

Sikertörténet CRM rendszerrel az egészségügyben

Egyik legkiemelkedőbb sikertörténetünk 2013 szeptemberében Magyarország egyik jelentős egészségügyi szolgáltatójánál, a KPS Kft.-nél történt, amikor is bevezettük náluk CRM rendszerünket.A KPS Orvosi Biotechnológiai és Egészségügyi Szolgáltató Kft. 2003-ban alakult, hogy független kutatásfejlesztési és diagnosztikai cégként egyszerre nyújtson elérhető és lehető legkorszerűbb molekuláris diagnosztikai szolgáltatásokat a betegek számára. Saját fejlesztésű molekuláris diagnosztikai szolgáltatásait elsősorban daganatos betegségben szenvedők számára nyújtják, hogy a legfrissebb tudományos eredmények alapján juthassanak hozzá személyre szabott terápiájukhoz.

KPS

az IDEASOL CRM rendszer előtt…

A KPS Kft. már korábban is rendelkezett a páciensek nyilvántartására alkalmas szoftverrel, melyben a páciensek adatait – betegségeit, leleteit, BNO kódjait, morfológia kódjait, mintakikérő adatlapjait – rögzítették. Azonban az akkori rendszerben nem volt megoldható a leletek automatikus nyomtatása, azok PDF formátumban vagy több nyelven történő elkészítése, nehézséget okozott az ügyfelekkel kapcsolatos elszámolások és a jutalékszámfejtések elkészítése. Tehát sok problémával küzdött az cég, amelyeket nem tudták, hogy hogyan küszöböljenek ki. Több adatlapot és leletet egyenként kellett kitölteni és nyomtatni, tehát igen kevés dologra volt alkalmas a meglévő rendszerük. Valamint továbbfejlesztése annak rugalmatlansága miatt nem volt lehetséges.

az IDEASOL CRM rendszer bevezetése után…

Az IDEASOL CRM Rendszer bevezetése minden részlegre kiterjedő, jelentős fejlesztést jelentett a KPS Kft. munkafolyamataiban. Lehetővé vált az érdeklődők és páciensek elkülönítése, ez nagymértékben támogatja az értékesítést és betegnyilvántartást. Az egyedileg fejlesztett modulok (konzultáció, megrendelések, panaszok, reklamációk modul, stb.) használatával az IDEASOL CRM Rendszer teljes körűen kiszolgálta az adminisztrációs feladatok gyors és hatékony ellátását.
Az IDEASOL CRM Rendszer harmadik generációs, egyedi fejlesztésű, webes rendszerének hála pedig, mely jelentős technológiai újítást jelent, könnyedén kitudta szolgálni a KPS Kft. igényeit. Valamint rendszerünk bármikor a későbbiek során is korlátlanul bővíthető, igény szerint fejleszthető.

Én is Egészségügyi szolgáltató vagyok, nekem is fontosak a betegeim, páciensem. Én is szeretném, hogy visszatérjenek hozzám és nagyobb értékű szolgáltatást vegyenek igénybe!

az IDEASOL CRM rendszer jóval hatékonyabb egy átlagos egészségügyi szoftvernél! Nem hiszi? Nézzen jobban körül és meglátja.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!