Kapcsolat

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Egyedi árajánlat

Hiszen az ön cége is egyedi!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

Ezért jó az Ideasol CRM ügyfélszolgálat modulja Kezdőlap / CRM / Ügyfélszolgálat

Mire jó az Ideasol CRM ügyfélszolgálat modulja?

Hatékony munkafolyamatok, precíz munkavégzés, kifogástalan problémamegoldás!

Számos cég bonyolít le ügyfélszolgálati tevékenységet. Az ügyfélszolgálat hatékony működése elengedhetetlen akkor, ha hiteles módon akarunk ügyfeleink rendelkezésére állni. Ezzel ügyfeleink elégedettebbek lehetnek, cégünk hírneve pedig jobb legyen.

Az ügyfélszolgálat stabil, dinamikus, korszerű és hatékony működésére fejlesztettük ki az Ideasol CRM ügyfélszolgálati modulját.

A modulban a különböző feladatokat, kéréseket, reklamációkat ún. Ügyfélszolgálati jegyek-ben tárolja a rendszer. Itt a felhasználó számos, előre beállított funkciót láthat, de a rendszerünknek az az előnye, hogy teljes mértékben, egyedileg testreszabható, vagy tanácsadónk segítségével, vagy ügyfeleink saját maguk, egy adminisztrációs felületen végezhetik el ezeket a beállításokat.

crm ügyfélszolgálat

  • Az állapot beállításával azt kísérhetjük figyelemmel, hogy az adott feladat végrehajtásában hol tartunk pontosan: Hozzá kezdtek-e már kollégáink, további információra várnak-e, vagy pedig elkészültek már a megoldással.
  • A jegyekhez beállíthatunk prioritást is. Így ütemezhetjük megfelelően a problémákat sürgősségnek megfelelően, így ügyfélszolgálatunk még hatékonyabb lehet.
  • Meg lehet adni, hogy az adott ügyfélszolgálati jegy melyik céghez/ügyfelünkhöz kapcsolódik.
  • Külön kategóriákban nézhetjük meg, hogy nagy, vagy kis feladatról van-e szó. Ebben a mezőben leginkább az eset bonyolultságát adjuk meg. Nem mindegy, hogy egy adott hibát egy technikus is el tud-e hárítani, vagy a legkiválóbb szakértőinknek kell összedolgozni a projekt érdekében.
  • Megadhatjuk azt is, hogy a procedúra előreláthatóan mennyi időt vesz igénybe. Ezzel is segíthetjük a feladatok végrehajtásának ütemezését, illetve szükség esetén közölni tudjuk az ügyféllel, mikorra leszünk kész.
  • Az egyes feladatokhoz lehet adni felelőst mind személy, mind pedig csoport formájában.
  • Az ügyfélszolgálati jegyekhez leírást lehet adni. Ezzel kellőképpen tájékoztathatjuk kollégáinkat az eset tulajdonságairól. Minél pontosabban ismerik a részleteket, annál hatékonyabban végezhetik a munkájukat.
  • A megoldás rovatban javaslatot tehetünk a probléma megoldásának útjára.
  • Feljegyzések hozzáadásának is van lehetősége. A megoldáson dolgozó munkatársak ezen a felületen keresztül is kommunikálhatnak a munkavégzést illetően.
  • Mivel az ügyfélszolgálati jegyeket a lezárásuk után is tárolhatjuk, az esetleges bravúros megoldásokat a továbbiakban is elővehetjük, és felhasználhatjuk, tehát saját példánkon okulva fejlődhetünk tovább.

Az Ideasol CRM ügyfélszolgálati rendszerének nagy előnye, hogy kollégáink akkor is összehangoltan, egymás munkájára gyorsan reagálva segíthetik a probléma megoldását, ha éppen a világ más-más részén tartózkodnak. Ezzel jelentősen felgyorsíthatjuk a munkát, amivel növelhetjük ügyfeleink elégedettségét.

Próbálja ki 15 napig INGYEN!

Kötelezettség nélkül próbálja ki, és tesztelje le, hogy mivel is lehetne jobb vállalkozása.

Egyedi igényei vannak?

A feladatok végrehajtásával kapcsolatos adatváltozásokat az ügyfélszolgálati jegyekben az ügyfélszolgálatos végig figyelemmel kísérheti. Nagyon fontos lehet ez akkor, ha az ügyfél újra telefonál, és arról érdeklődik, hol tartunk a probléma megoldásában. Ilyenkor az ügyfélszolgálatos néhány kattintással azonnal friss, és pontos információk birtokába juthat az aktuális állapotról, és szükség esetén tájékoztatni tudja az ügyfelet erről. Ugyancsak hasznos lehet, hogy egy ügyfélszolgálati jegy lezárásakor az ügyfélszolgálatos tájékoztathatja az ügyfelet arról, hogy most már minden hibátlanul működik – ezzel is növelve az ügyfél elégedettségét.

Összességében véve az Ideasol CRM ügyfélszolgálat modulja korszerű, felhasználóbarát, és hatékony megoldás a különböző cégek különböző ügyfélszolgálatának üzemeltetéséhez.

CRM SzolgáltatásoknakCRM Szolgáltatásoknak
Vegye fel velünk a kapcsolatot!