Tisztelt !
Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.
Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:
Elérési útvonal:
Felhasználó:
Jelszó:
A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!
Üdvözlettel,
Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu
Számos cég bonyolít le ügyfélszolgálati tevékenységet. Az ügyfélszolgálat hatékony működése elengedhetetlen akkor, ha hiteles módon akarunk ügyfeleink rendelkezésére állni. Ezzel ügyfeleink elégedettebbek lehetnek, cégünk hírneve pedig jobb legyen.
Az ügyfélszolgálat stabil, dinamikus, korszerű és hatékony működésére fejlesztettük ki az Ideasol CRM ügyfélszolgálati modulját.
A modulban a különböző feladatokat, kéréseket, reklamációkat ún. Ügyfélszolgálati jegyek-ben tárolja a rendszer. Itt a felhasználó számos, előre beállított funkciót láthat, de a rendszerünknek az az előnye, hogy teljes mértékben, egyedileg testreszabható, vagy tanácsadónk segítségével, vagy ügyfeleink saját maguk, egy adminisztrációs felületen végezhetik el ezeket a beállításokat.
Az Ideasol CRM ügyfélszolgálati rendszerének nagy előnye, hogy kollégáink akkor is összehangoltan, egymás munkájára gyorsan reagálva segíthetik a probléma megoldását, ha éppen a világ más-más részén tartózkodnak. Ezzel jelentősen felgyorsíthatjuk a munkát, amivel növelhetjük ügyfeleink elégedettségét.
A feladatok végrehajtásával kapcsolatos adatváltozásokat az ügyfélszolgálati jegyekben az ügyfélszolgálatos végig figyelemmel kísérheti. Nagyon fontos lehet ez akkor, ha az ügyfél újra telefonál, és arról érdeklődik, hol tartunk a probléma megoldásában. Ilyenkor az ügyfélszolgálatos néhány kattintással azonnal friss, és pontos információk birtokába juthat az aktuális állapotról, és szükség esetén tájékoztatni tudja az ügyfelet erről. Ugyancsak hasznos lehet, hogy egy ügyfélszolgálati jegy lezárásakor az ügyfélszolgálatos tájékoztathatja az ügyfelet arról, hogy most már minden hibátlanul működik – ezzel is növelve az ügyfél elégedettségét.
Összességében véve az Ideasol CRM ügyfélszolgálat modulja korszerű, felhasználóbarát, és hatékony megoldás a különböző cégek különböző ügyfélszolgálatának üzemeltetéséhez.