Tisztelt !
Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.
Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:
Elérési útvonal:
Felhasználó:
Jelszó:
A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!
Üdvözlettel,
Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu
Az Ideasol CRM jelentéskészítő nem véletlenül lett ügyfeleink egyik legkedveltebb modulja. Segítségével naprakész, pontos információkat kaphatunk cégünk működéséről, bevélteleinkről, kiadásainkról, és tulajdonképpen bármiről, amit a CRM rendszerbe rögzíttettünk, és szeretnénk a jelentéskészítőben megjeleníteni.
Jelentéskészítő rendszer nélkül a jelentések készítése hosszú, és bonyolult munkafolyamat.
A jelentéskészítő az Ideasol CRM-be bekerült adatokat használja fel jelentések készítésére, ezáltal az adminisztrációs feladataink túlnyomó részétől megszabadulhat.
Ahogy az Ideasol CRM rendszerbe rögzített adatok megváltoznak, úgy a Jelentéskészítő is azonnal, és automatikusan frissül. A Jelentéseink így mindig naprakészek, és pontosak maradnak, anélkül, hogy erre munkát kellene fordítanunk. Természetesen annak sincs semmi akadálya, hogy kizárólag régebbi adatok alapján készítsen jelentéseket. Egy korábbi adatokat tartalmazó jelentés jó összehasonlítási alapként szolgálhat a friss adatokhoz.
Ráadásul a rendszer bárhonnan, és bármikor elérhető bármely olyan eszközről, amelyen böngésző fut. Ön akár akkor is informálódhat cége működését illetően, amikor a világ másik végén nyaral. Egy percre sem kell szem elől tévesztenie vállalkozását!
A jelentéskészítőben bármilyen jelentés elkészíthető az Ideasol CRM rendszerbe rögzített adatok alapján. Így Ön olyan jelentéseket hozhat létre, amelyek az Ön cége szempontjából a lehető leginformatívabbak. Előre meghatározott szempont alapján akár csoportosíthat is bizonyos információkat, hogy együtt jelenjenek meg a Jelentésekben.
A különböző jelentések létrehozása nem igényel magas szintű számítógépes ismereteket, a fejlesztések során azt tartottuk szem előtt, hogy rendszerünk minél felhasználóbarátabb legyen. A jelentéskészítő korszerű, “drag and drop” módszerrel kezelhető, egy új jelentésekhez szükséges idő minimális, könnyedén, gyorsan összeállítható.
A jelentésekhez készíthetünk diagramokat is, amelyeken kedvünk, és igényünk szerint ábrázolhatjuk az egyes adatokat. A diagramokat a kezdőlaphoz rendelve pedig, a CRM rendszerbe történő belépésünkkor is azonnal informálódhatunk a diagramon megjelenített adatokról.
Az elkésztett jelentéseinket könyvtárakba rendezhetjük, a könnyebb rendszerezhetőség érdekében. Továbbá különböző, egyedi szűrőbeállítások is létrehozhatóak, alkalmazhatóak, és menthetőek el.
Az adatok exportálhatóak .csv formátumban. Ezt a formátumot az Excell, illetve más táblázatkezelők is értelmezni tudják.
Tehát az Ideasol CRM jelentéskészítőjének használatával töredék annyi idő, és munka felhasználásával hozhat létre valós idejű jelentéseket. Ezeket bárhonnan, és bármikor elérheti. A friss, pontos, hiteles és informatív jelentéseknek köszönhetően Ön mindig naprakész lehet a cégével kapcsolatban, és azáltal kedvezőbb üzleti döntéseket hozhat.