Warning: preg_match(): Unknown modifier 't' in /home/nmsnthu1/public_html/_sajatoldalak/crm-rendszer.hu/wp-content/plugins/mobile-website-builder-for-wordpress-by-dudamobile/dudamobile.php on line 603
Egyedi CRM - Növelje cége árbevételét! - IDEASOL CRM rendszer
Kapcsolat

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Egyedi árajánlat

Hiszen az ön cége is egyedi!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

Egyedi CRM - Növelje cége árbevételét! - IDEASOL CRM rendszer Kezdőlap / Egyedi CRM
 
 

Egyedi CRM rendszer 

 
 

Tudta, hogy egy testreszabott CRM egyetlen dolgozónál akár évi 500 000 forintos megtakarításhoz vezethet?

 

Egy dinamikusan fejlődő cégnek szüksége van az újabb és újabb ötletek megvalósítására úgy, hogy közben ne bonyolódjon a munkafolyamat. Ezért is célszerű egyedi fejlesztésekre is költeni, mint például a  CRM összekapcsolása online számlázóval, árfolyamok betöltése és az azzal való számolás CRM rendszeren keresztül, vagy különböző űrlapok, e-mail kampányok integrációja a CRM-mel. Egy-egy ilyen új fejlesztés egyetlen alkalmazottnál is napi 1 munkaóra megtakarítást jelent, hiszen az egységes felületen jóval könnyebb és gyorsabb a folyamat. Ráadásul ez egy évben 250 munkaóra spórolás, amely átlagos, 2000 forintos bérköltséggel számolva 500 000 forintos megtakarítást jelent dolgozónként.

 

Ki a jó CRM szolgáltató és tanácsadó?

 

Teljesen máshogy működik egy ügyvédi iroda, egy egészségügyi szolgáltató vagy egy kereskedő cég. Sőt, még két kereskedő cég is máshogy működik. Mások a munkafolyamatok, máshogy adják az árajánlatokat, mások ezek formai követelményei, lépései, más az üzlet menete. Ha nem szeretné azt, hogy az Ön cége alkalmazkodjon a CRM-hez, hanem a CRM alkalmazkodjon az Ön cége egyedi igényeihez, üzletmenetéhez, akkor egy profi CRM szolgáltatóra van szüksége. Olyanra, aki képes az adott rendszert egyedivé tenni, teljesen testreszabni. Aki nem csak a programozáshoz ért, hanem tanácsot is ad abban, hogy jelenlegi munkafolyamatai hogyan képezhetőek le a rendszerben. Aki tapasztalata révén képes kiszűrni a buktató tényezőket. Egy jó CRM tanácsadó tud segíteni az Ön cége félkész rendszerének teljes dokumentálásában, segít pontosítani a folyamatokat.

 

Megdöbbentő lehet, ki miért szeretne cégében CRM-et: találkoztunk olyan esettel is, aki csupán azért vásárolt vállalatához ilyen rendszert, hogy cége értékét mások szemében növelje, de igazán nem használta ki a benne rejlő lehetőségeket. Pedig a CRM arra való, hogy azt ténylegesen, hatékonyan működtessék. Ugyanis akár fél év alatt is olyan adathalmaz gyűjthető össze segítségével, amely a cég jövedelmezőségét jelentősen növeli. Képzelje el, mennyi előnyt jelentene cégének, ha garantálni tudná ügyfelei hibátlan kiszolgálását? Mennyi pozitívummal járna, ha a rendszer automatikusan figyelmeztetné kollégáit a hibákról, ezáltal meggátolva, hogy azok újra előforduljanak? Mennyivel nőne visszatérő, elégedett ügyfeleinek száma?

 

revenueRising

Fél, hogy ez a jelentős adatbázis nem lesz biztonságban?

 

Az irodában Excel fájlokban tartott adatok bármikor bárki által lemásolhatóak. Azonban ha CRM-ben rögzítik a folyamatokat, adatokat, nem kell attól tartania, hogy értékesítője ellopja azokat vagy azok kiszivárognak a konkurenciához.  Az információk egy jó CRM rendszerből nehezen exportálhatóak, mivel ez jogosultsághoz kötött. (Az adat és a munkamenet rögzítés másik előnye, hogy az értékesítők könnyedén “lecserélhetőek”, hiszen ha egy új értékesítőt állítunk be, neki csak át kell olvasnia a rögzített adatokat, és pontosan tudni fogja eddig mi történt az ügyféllel, tudni fogja azt, mikor és miért kell újra felvenni vele a kapcsolatot.)

 

Mit szeretne: azt, hogy adatai biztonságba legyenek Önnél vagy alkalmazottai egyszerűen eltulajdonítanák?

 

Ha fontos Önnek, hogy az adatai biztonságban, az Ön saját irodájában legyenek, akkor nem ajánlottak a sablon, felhő alapú CRM-ek, hiszen ezek nem az Ön szerverein működnek. Ha fontos a biztonságos adatkezelés, akkor egy Önhöz telepített, cége munkafolyamatai szerint testreszabott CRM szoftverre van szükség!

 

Mi a különbség az egyedi és a dobozos CRM között?

 

Az úgynevezett dobozos CRM-ek egy adott típusú munkafolyamat megvalósítására alkalmasak, amelyek egyáltalán nem biztos, hogy az Ön cége munkamenetével kompatibilisek. Az esetek 95%-ában nem felelnek meg az ilyen átlagos CRM rendszerek, illetve megfelelhetnek, de csak egy nagyon rövid, kis részfeladatra.

Tehát mi az eltérés? Ön szerint mi a különbség a Trabant és az Audi között?

A design, az anyagkidolgozás minősége, a funkciók, az egyedi állíthatóság, a színvonalas szerviz és támogatás, a szakértői segítség. És az ár!
Döntse el, mi kell az Ön cégének! Egy tökéletesen bevezetett, a cég egyedi igényeire szabott rendszer vagy egy olyan szoftver, amely csak részmegoldásokat ad?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!