Kapcsolat

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Egyedi árajánlat

Hiszen az ön cége is egyedi!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

CRM fogalma - Növelje cége árbevételét! - IDEASOL CRM rendszer Kezdőlap / CRM fogalma

Mi a CRM fogalma?

A CRM szó az angol Customer Relationship Management szavak első kezdőbetűiből képzett betűszó, melynek jelentése ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. A CRM fogalmával kapcsolatban számos különböző definícióval találkozhatunk, hiszen nem egyszerű néhány mondatban megfogalmazni a CRM rendszerek sokoldalú hasznosságát. A CRM rendszert számos módon definiálhatjuk, attól függően vállalatunk milyen szempontok mentén tűzi ki céljait. 

  • Általános megközelítésben a  CRM olyan ügyviteli szoftver, amely egy adott vállalat ügyfeleinek adatait tartalmazza, amely egy cég partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon.
  • CRM szolgálhatja az vállalat üzleti stratégiáját, melynek segítségével feltérképezhetjük az ügyfelek igényeit, azáltal, hogy a CRM mint eszköz igyekszik megérteni, előre jelezni, kezelni és személyre szabni egy szervezet meglévő és leendő ügyfeleinek igényeit.
  • Értelmezhetjük az értékesítés (eladás, marketing és PR) oly módon történő megszervezése és vezetése szerint, amely a vevőkkel való közvetlen foglalkozást úgy alakítja, hogy közülük egyre többen, egyre többet vásároljanak. Az ügyfelekről tetszőleges információt tárolhatunk és nyomon követhetjük a teljes ügymenetet.
  •  A CRM lehet egy filozófia, egy magatartásforma, arra vonatkozóan hogyan bánjunk a vevőinkkel, partnereinkkel. Leírást adhatunk, a partner reakcióiról mely révén javíthatunk az ügyfélélményen, s ez által jobb partneri kapcsolatokra és növelhetjük bevételünket.

Ezen fogalmakon kívül másképp is meghatározható a CRM fogalma, melynek célja, hogy összegezze a CRM feladatait és legfőbb előnyeit. A CRM fogalma célját illetően a vállalat sikerességét szolgáló azon feladatai és legfőbb előnyei, amely a vállalkozás sikerességét szolgálja.

De bármilyen definíciót alkalmazunk is a CRM fogalmának minél pontosabb leírására, be kell látnunk, hogy a CRM napjainkban az értékesítés legmodernebb fegyvere.

Kérjen ingyenes árajánlatot még ma!

Vegye fel velünk a kapcsolatot!