Warning: preg_match(): Unknown modifier 't' in /home/nmsnthu1/public_html/_sajatoldalak/crm-rendszer.hu/wp-content/plugins/mobile-website-builder-for-wordpress-by-dudamobile/dudamobile.php on line 603
CRM Program - Növelje cége árbevételét! - IDEASOL CRM rendszer
Kapcsolat

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Egyedi árajánlat

Hiszen az ön cége is egyedi!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

CRM Program - Növelje cége árbevételét! - IDEASOL CRM rendszer Kezdőlap / CRM Program

CRM Program – A bevételnövelés legkorszerűbb eszköze

CRM- Profitnövelés a korszerűség jegyében

A CRM program több, mint egy darabka szoftver, a CRM program egy üzleti stratégia, amely az ügyfelet helyezi az üzlet középpontjába, és az értékesítés lehető legnagyobb mértékű növekedését célozza.

Hatékony, ügyfélközpontú, elsősorban az értékesítés növekedését megcélzó program. Nem csupán egy a számos szoftver közül, hanem korszerű és szilárd alap egy üzleti stratégia kialakításában. 

Mire is jó a CRM program?

Mire használható a rendszer?

Nézzünk rá egy hétköznapi példát! Egy jó üzletember tisztában van az elégedetten újra és újra visszatérő ügyfelek és a fenntartható nyereségesség között. (Ennek bizonyítékaként elég csak a helyi kisbolt tulajdonosára gondolnunk, aki személyesen ismeri szinte az összes vevőjét, tudja, mit szoktak vásárolni, milyen termékeket keresnek inkább, hogyan tud a kedvükben járni. Így személyesebb kiszolgálást nyújthat, és olyan termékeket ajánlhat a vásárló figyelmébe, melyet jó eséllyel meg is fog venni.) Amit a CRM program nyújt, az egy olyan technológia, ami ezt az ügyfélközpontúságot a vállalati méret sokkal szélesebb skáláján biztosítja.

Egy adott cég sikerességét ügyfeleinek elégedettsége méri. A CRM program segítségével számos adat áll egy adott cég rendelkezésére klienseinek paramétereiről és azok igényeiről. A program lehetővé teszi a személyesebb kiszolgálást, az ügyfélorientált szemléletmód kialakítását és fenntartását.

 
ÉRDEKEL

Ügyfelei egyre tájékozottabbak

Ügyfélorientált szemlélet

Mindent tudnak az Ön cégéről, amit tudniuk kell, mielőtt kapcsolatba lépnek Önökkel, és vélhetően számos konkurens cégtől is kértek, vagy kérnek árajánlatot az Önöké mellett. Ilyen környezetben egyértelműen meg kell különböztetnie cégét versenytársaitól és egyedülálló ügyfél-élményt kell nyújtania, és nagy hangsúlyt kell fektetnie az értékesítési stratégiára is.

Az CRM program segít abban, hogy kiemelje vállalatát az átlagból – annak növekedésével párhuzamosan – az ügyfelekkel való együttműködés, valamint a kivételes ügyfélkezelés és ügyfélélmények nyújtása révén.

Emellett egy komolyabb CRM program lehetővé teszi az Ügyfélszolgálat és az Értékesítési és Marketing (vagy bármely más részleg) kollégai számára, hogy legyen egy átfogó képük minden egyes ügyfelükről. A CRM program használatával olyan információk állnak rendelkezésre, melyekkel lehetővé válik, hogy kollégái, új kereszt-, és felfelé értékesítések lehetőségét teremtsék meg, és személyre szabott ügyfélkiszolgálást nyújthassanak.

Így a CRM programmal nem csupán jelentősen több új ügyfelet, vásárlót szerezhet, hanem a meglévő ügyfelek is többet költenek Önnél köszönhetően az első rangú kiszolgálásnak, és a folyamatos, célzott, kifejezetten a vásárlók igényeire szabott ajánlatoknak.

A CRM program átfogó képet nyújt minden egyes ügyfélről, ezáltal a a rendszert használó vállalat egyedi igényekre szabottan alakíthatja stratégiáit és ajánlatait.

Segítségével elkerülhető a versenytársak terjeszkedése, hiszen az ügyfelekkel történő folyamatos együttműködésnek köszönhetően a CRM programot használó cégek naprakész információk birtokában sokkal hatékonyabb ügyfélkiszolgálást nyújtanak.

 
ÉRDEKEL

 

A CRM program…

…megfelelő funkcióinak használatával pedig mérhető a marketing hatékonyság, a vállalkozás elért és várható eredményei, valamint számos egyéb elemzés és kimutatás készíthető, és ezek alapján gyors, megalapozott döntések hozhatók mind a vállalatvezetés, a marketing és az értékesítés terén egyaránt. Tehát a CRM program egyedi, testre szabható hasznos és naprakész kimutatásokkal és elemzésekkel hatékony segítséget jelent az üzleti stratégia területén is.

A CRM program alkalmas egy adott cég kimutatásainak elkészítésére, a vállalkozás elért és várható eredményeinek mérésére. Hatékony segítség az üzleti stratégia kiépítésben, valamint lehetővé teszi a sikeres marketing és értékesítési  feladatok ellátásának zavartalan működését.

Összefoglalva a CRM program tökéletes eszköz, ha új ügyfeleket akar szerezni, ha a meglévő ügyfeleinek többet szeretne eladni, és ha a lehető legtöbb információt szeretné megkapni az eredményes vállalatirányításhoz. Növelje eladásait és fejlessze vállalatát a CRM program használatával!

A CRM eszköz az ügyfelek eléréséhez és megszólításához, segítség a vállalat hatékony irányításához és 

“IDEASOL CRM Program a sikeres eladás titka!”

 
ÉRDEKEL

Vegye fel velünk a kapcsolatot!