Tisztelt !
Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.
Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:
Elérési útvonal:
Felhasználó:
Jelszó:
A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!
Üdvözlettel,
Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu
Egy rendszer, melynek segítségével:
Az ezekkel bővített CRM Kereskedőknek rendszer használatával megkönnyíti, automatizálja munkafolyamatait. Az IDEASOL CRM Kereskedőknek szoftver minden kereskedői folyamatot lefed.
Tűnjön ki a tömegből, használjon CRM rendszert, mert strukturálva tárolhatja ügyfelei adatait, és könnyedén végigkísérheti az ügyféltörténetet az ajánlattól a számlázásig.
Felkeltettük érdeklődését? Bővebb információkért kattintson ide!
Az IDEASOL CRM rendszer a termék beszerzési- és kiszállítási funkciók teljes körű támogatását kínálja, beleértve az átfogó kereskedelmi megoldásokat. Egy kereskedői CRM rendszer minden lehetőséget megad Önnek, hogy szegmentálhassa piacát, megismerje viselkedésük, fejlesszen eladásain és vevőkapcsolatán. Az egyszerű, átlátható kezelőfelülettel ellátott IDEASOL CRM rendszer segítségével Ön számos adatot gyűjthet össze vevőiről, a piaci trendekről, az értékesítésről, a marketing hatékonyságáról és az ügyfelek fogékonyságáról. Csatoljon dokumentumot az ügyfél adatlapjához, írjon megjegyzéseket, és minden kollégája azonnal tudja, hol tart az ügymenet.
Készítsen statisztikát, tudja meg, milyen arányban zárul vásárlással az értékesítése, illetve mennyire aktívak az értékesítői és ügyfelei.
Az IDEASOL CRM Kereskedőknek kifejlesztett rendszere hatékony megoldást kínál Ön és munkatársai mindennapi problémáira, gazdaságosabb üzemeltetést és növekvő forgalmat eredményezve.
A központilag nyilvántartott adatoknak köszönhetően (pl. címek, megbízások, projektek vagy határidők) minden – megfelelő jogkörrel rendelkező – munkatárs hozzáfér az adatokhoz.
Összekapcsolja a marketing-, az értékesítési és az ügyfélszolgálati részen keletkező információkat, így a vállalat egyes részei között akadálytalan az információáramlás.
Biztonságos, mert az adatok egy külső, lezárt szerveren tárolódnak, így nincs adatvesztés, adatlopás, jogtalan hozzáférés. Praktikus, nincs szükség hardware-re, rendszergazdára, mert böngészőből fut, így egy okostelefon segítségével Ön akár otthonából is egyszerűen ellenőrizheti munkatársai munkáját.
További értékes funkciók a teljesség igénye nélkül:
Felkeltettük érdeklődését? Bővebb információkért kattintson ide!
CRM rendszer Szolgáltatóknak
ERP rendszer Gyártóknak