Tisztelt !
Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.
Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:
Elérési útvonal:
Felhasználó:
Jelszó:
A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!
Üdvözlettel,
Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu
A CRM jelentése előtt vizsgáljuk meg, mi is az a CRM. A CRM egy betűszó, mely az angol Customer Relationship Management szavak első betűiből alakult ki. A CRM jelentése pontosan lefordítva: Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Csakhogy a CRM jelentése jóval sokrétűbb annál, hogy három szóban össze lehetne foglalni.
Nem véletlen, hogy a CRM jelentésével kapcsolatban számos különböző definícióval találkozhatunk, hiszen nem egyszerű néhány mondatban összegezni a CRM rendszerek sokoldalú hasznosságát. Egy leírás szerint „A CRM egy üzleti stratégia, ami igyekszik megérteni, előre jelezni, kezelni és személyre szabni egy szervezet meglévő és leendő ügyfeleinek igényeit.” A CRM jelentése egy másik összefoglaló alapján: a CRM rendszer az értékesítés (eladás, marketing és PR) olyan módon történő megszervezése és vezetése, mely a vevőkkel való közvetlen foglalkozást úgy alakítja, hogy közülük egyre többen, egyre többet vásároljanak. Megint más megközelítésben a CRM egy ügyviteli szoftver, mely a cég ügyfeleivel kapcsolatos mindenre kiterjedő adatainak és folyamatainak leírását foglalja rendszerbe számos egyéb funkcióval. Illetve CRM jelentését így is megfogalmazhatjuk: „A CRM egy filozófia. Annak filozófiája, hogyan bánjunk a vevőinkkel, partnereinkkel.” És még rengeteg különféle leírás létezik a CRM jelentésére, melynek célja, hogy összegezze a CRM feladatait és legfőbb előnyeit.
ÉRDEKEL
De bármilyen definíciót alkalmazunk is a CRM jelentésének minél pontosabb leírására, be kell látnunk, hogy a CRM napjainkban az értékesítés legmodernebb fegyvere.
Kérjen ingyenes árajánlatot még ma:
A CRM jelentése