Kapcsolat

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Egyedi árajánlat

Hiszen az ön cége is egyedi!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

CRM Jelentése - Növelje cége árbevételét! - IDEASOL CRM rendszer Kezdőlap / CRM Jelentése

A CRM jelentése

A CRM jelentése előtt vizsgáljuk meg, mi is az a CRM. A CRM egy betűszó, mely az angol Customer Relationship Management szavak első betűiből alakult ki. A CRM jelentése pontosan lefordítva: Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Csakhogy a CRM jelentése jóval sokrétűbb annál, hogy három szóban össze lehetne foglalni.

Nem véletlen, hogy a CRM jelentésével kapcsolatban számos különböző definícióval találkozhatunk, hiszen nem egyszerű néhány mondatban összegezni a CRM rendszerek sokoldalú hasznosságát. Egy leírás szerint „A CRM egy üzleti stratégia, ami igyekszik megérteni, előre jelezni, kezelni és személyre szabni egy szervezet meglévő és leendő ügyfeleinek igényeit.” A CRM jelentése egy másik összefoglaló alapján: a CRM rendszer az értékesítés (eladás, marketing és PR) olyan módon történő megszervezése és vezetése, mely a vevőkkel való közvetlen foglalkozást úgy alakítja, hogy közülük egyre többen, egyre többet vásároljanak. Megint más megközelítésben a CRM egy ügyviteli szoftver, mely a cég ügyfeleivel kapcsolatos mindenre kiterjedő adatainak és folyamatainak leírását foglalja rendszerbe számos egyéb funkcióval. Illetve CRM jelentését így is megfogalmazhatjuk: „A CRM egy filozófia. Annak filozófiája, hogyan bánjunk a vevőinkkel, partnereinkkel.” És még rengeteg különféle leírás létezik a CRM jelentésére, melynek célja, hogy összegezze a CRM feladatait és legfőbb előnyeit.

 
ÉRDEKEL
 
De bármilyen definíciót alkalmazunk is a CRM jelentésének minél pontosabb leírására, be kell látnunk, hogy a CRM napjainkban az értékesítés legmodernebb fegyvere.

Kérjen ingyenes árajánlatot még ma:

 
ÉRDEKEL


A CRM jelentése

Vegye fel velünk a kapcsolatot!