Warning: preg_match(): Unknown modifier 't' in /home/nmsnthu1/public_html/_sajatoldalak/crm-rendszer.hu/wp-content/plugins/mobile-website-builder-for-wordpress-by-dudamobile/dudamobile.php on line 603
Hogyan használjuk az Ideasol CRM rendszer moduljait?
Kapcsolat

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Egyedi árajánlat

Hiszen az ön cége is egyedi!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

Hogyan használjuk az Ideasol CRM rendszer moduljait?


Miben segíthet az Ön cégének a CRM használata? Ebben a cikkünkben az Ideasol CRM rendszer komplex működését szeretnénk bemutatni. Egy cég működésének különböző fázisainál az Ideasol CRM-nek is különböző moduljait, és különböző funkcióit használjuk. Nézzük tehát, mi mindenben könnyíti meg az Ideasol CRM rendszer az ügyitézést, mialatt egy érdeklődőből ügyfél lesz, és Ön nyélbe üt egy sikeres üzletet.

Jelöltek

Jelöltek kétféle módon kerülhetnek be a rendszerbe: Amikor az érdeklődő magától jelentkezik, és amikor a cég keresi fel a potenciális ügyfeleket.
 

Amikor egy érdeklődő jelentkezik, cégenként különböző lehet, hogy személyesen sétál-e be irodánkba, e-mail küld, egyéb intenetes forrásból jelentkezik, vagy telefonál. Ekkor új jelöltet kell felvenni a CRM Jelöltek moduljába. Itt az érdeklődőről rengeteg különböző adatot meg lehet adni. Hogy milyen adatokat pontosan, annak csak az elképzelés, és az Ön cégének, iparágának igényei szabnak határt. A lista így kiváló alapanyag az Ön értékesítői számára, így ők hatékonyabb munkát végezhetnek. Az interneten jelentkezőket nem kell manuálisan felvenni a Jelöltek listájára, hanem a rendszer automatikusan is el tudja végezi a feladatot. Ezzel pedig megszabadulunk az adminisztrációs feladatok egy részétől.

 

Abban az esetben, ha Ön akarja egy bizonyos célcsoporthoz tartozó emberek elérhetőségeit felvinni a rendszerbe, nem szükséges egyenként, manuálisan bevinni az adatokat. Adatok tömeges importálásával néhány kattintással, akár több ezer főt is feltölthetünk a Jelöltek listájára.

 

Amikor egy érdeklődőből ügyfél válik, akkor a Jelöltek modulban az Átalakítás gombra kattintva, az újdonsült ügyfél adatai automatikusan megjelennek a Lehetőségek, a Kapcsolatok, és akár a Cégek modulban is. A modulok egymáshoz is kapcsolódnak, az adatátvitel közöttük automatikus.

crm használata

A fenti három modul egymással összekapcsoltan működnek. Ha az egyik modulban megváltoztatunk egy adatot, akkor az ennek megfelelő adat a másik két modulban is automatikusan meg fog változni. Ezzel töredékére csökkentettük az ezzel járó adminisztrációs gondolat.

Próbálja ki 15 napig INGYEN!

Kötelezettség nélkül próbálja ki, és tesztelje le, hogy mivel is lehetne jobb vállalkozása.

Egyedi igényei vannak?

Ajánlat

Amikor értékesítői egy ügyfelének ajánlatot adnak, akkor ebben a modulban rögzíthetik azt, és az ezzel kapcsolatos adatokat. A rendszer több fajta sablonból, automatikusan pdf-et tud generálni. Nyomon követhetik, hogy tart a munkafolyamat, hogy az ügyfelek elfogadták-e az ajánlatot, pontosan milyen ajánlatok voltak, stb. Vezetőként figyelemmel kísérheti, hogy értékesítői hogyan haladnak a munkával.

Dokumentumkészítő

A Dokumentumkészítő modulban, munkatársai gyorsan, felhasználóbarát módon létrehozhatják a szerződés mintát. A dokumentum sablon használata során az adatok automatikusan bekerülnek az egyedi, csak az Ön cégére jellemző, esztétikus designvilágú dokumentum sablonjába. Így egységes minőségben, és design-ban tudunk kommunikálni az összes ügyfelünkkel.

Részletek

Dokumentum kezelő

Az ügylettel kapcsolatos dokumentumok a CRM rendszer dokumentumkezelő moduljában tárolható, és bármikor könnyedén kikereshető. A dokumentumkezelőbe feltöltött adatok csatolhatóak a Kapcsolatok, és Cégek modulok egyes rekordjaihoz, illetve ezeken a modulokon keresztül is feltölthetjük az egyes kapcsolatainkhoz tartozó dokumentumokat, és ezek a dokumentumkezelőben is meg fognak jelenni.

Akár a Kapcsolatok, Cégek, stb. modulban vagyunk, minden adathoz feltölthetünk dokumentumokat is, amelyek a dokumentumkezelőben is megjelennek. Így kollégái könnyedén kereshetnek az összes, a cégünket érintő dokumentum között, és ez sokkal hatékonyabbá teszi munkájukat.

Az ügyfeleink adatai továbbra is megmaradnak, így őket könnyen megtalálhatjuk egy-egy új ajánlattal.

Részletek

Díjbekérő

Amennyiben díjbekérő számlákat használ, itt láthatja, hogy melyik üzletből pontosan mennyi bevétel származik (tételekre lebontva), mi a fizetés határideje, a fizetés módja, stb.

Jelentések

Ebben a modulban pontosan, többek között valós időben is tudunk követni a cégünkkel kapcsolatos számos, számszerűsíthető adatot, diagramokon ábrázolva is. A jelentéseket szintén az Ön cégére lehet optimalizálni, illetve mindig beállíthat Ön is olyan típusú jelentéseket, amelyeket a lehető leghasznosabbnak talál. A Jelentések használatával pontosan informálódhat a cégét illetően, és ezáltal kedvezőbb döntéseket hozhat. A jelentéskészítő korszerű és felhasználóbarát módon tetszőleges jelentést hozhat létre, és segítségével valós időben tájékozódhat a cégét illetően. 

crm használata

Egyedi CRM

Ebben a cikkben egy általános példát hoztuk fel arra, hogy számos dolog között, milyen munkafolyamatokban segíthet az Ideasol CRM rendszer, egy értékesítési folyamat alatt. Azonban az Ideasol CRM rendszere teljes egészében az Ön cégére szabható. Minden modul az ön Cége igényei szerint alakítható át, és mindent funkciót úgy használhat, hogy az cége számára a leghasznosabb legyen.

Comments are closed

Vegye fel velünk a kapcsolatot!