Kapcsolat

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Egyedi árajánlat

Hiszen az ön cége is egyedi!
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 47 95
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

A CRM bevezetés buktatói - Növelje cége árbevételét! - IDEASOL CRM rendszer Kezdőlap / A CRM bevezetés buktatói

A CRM bevezetés buktatói

 

Tudja mekkora lehetőség van egy CRM-adatbázisban? Mekkora mértékben növelheti cége jövedelmét?

Ám nem lehet csak úgy, “hűbelebalázs” módjára belevágni a CRM rendszer megvásárlásába! A CRM nem egy csodaszer, amely cége minden problémáját megoldja.
 

Az IDEASOL Magyarország Kft. már nagyon sok jó és sok rossz CRM bevezetést látott működése során. Sokéves tapasztalatunk alapján hasznos információkkal szeretnénk ellátni az érdeklődőket, leendő ügyfeleinket.
 

Mitől működhet és mitől nem egy CRM bevezetés?

 
Először is, annak, aki szeretné bevezetni cégében a CRM rendszert, nagyon erős akarattal kell, hogy rendelkezzen. Képesnek kell lennie arra, hogy alkalmazottait elkötelezetté tegye az új szoftver iránt. Két alapdolog miatt lehet, hogy rosszul sikerül egy CRM bevezetés, és az egyik fő ok, sajnos maga a cégvezető. Bármennyire is rossz ezt most Önnek olvasni, így van. A legtöbb vezető akármennyire is szeretné bevezetni a CRM-et, általában nem tudja biztosítani azt, hogy alkalmazottai, kollégái használják, sőt szeressék használni, és ekkor a CRM halálra van ítélve.
 
Másik dolog, amely miatt már az elején kisiklik az új rendszer bevezetése, az a rossz CRM szolgáltató választása. Ha nem megfelelő szoftvert ad el, vagy netán jó minőségű a szoftvere, de nem eléggé felkészült arra, hogy felépítsen, menedzseljen egy egész projektet, akkor nem lesz képes ügyfelei konkrét igényeit kielégíteni. Így a későbbiekben egy kevéssé hasznos CRM eszköz lesz az Ön cége kezében.
 
ideasol

Kiknek segít hatékonyan a CRM?

 
A CRM csak azoknak a cégeknek tud segítséget nyújtani, akiknek már vannak kialakult munkafolyamatai. Akik tudják, mit és hogyan szeretnének csinálni. Vagy esetleg még nincs konkrét, lépésről lépésre lejegyzett folyamatuk, de legalább a CRM bevezetése során kialakítják, pontosítják a már meglévő, ám hiányos műveleteket. Ugyanis a CRM-nek nem az a feladata, hogy kialakítsa a rendszert a cégében, hanem az, hogy a már meglévő rendszert elektronikus úton tárolja, rendszerezze, könnyebben ellenőrizhetővé tegye. Ugyanis a különböző listák, statisztikák egyszerűen kinyerhetőek belőle.
 

A legfontosabb tanácsunk, hogy az a cég, akinek nincs leírt, kidolgozott munkafolyamata, ne kezdjen CRM bevezetéshez! Vagy ha belekezd, akkor csak nagyon kicsi részfolyamatokat vezessen be, mint például a hideghívások, szerződéskötések és egyéb értékesítési, szűk részfolyamatok lépései. A lépésről lépésre bevezetés előnye, hogy a lépések alatt kialakításra kerül az eddig nem létező munkamenet.
 

Számos cég szeretne megvalósítani CRM-jében vállalatirányítási funkciókat. Ám a CRM célja alapvetően az, hogy hogyan vegyük fel, majd tartsuk ügyfeleinkkel a kapcsolatot, illetve hogyan jussunk el a szerződéskötésig. Tehát a CRM nem egy vállalatirányítási rendszer, egy alap CRM szoftverben nincsenek benne a számlázási és pénzügyi adatok. Ha ilyen egyedi igényekre van szüksége, akkor természetesen azokat is meg lehet valósítani, azonban ennek nem CRM költségei vannak. Az ilyen egyedi igények kielégítésének, a CRM testreszabásának két módja van: vagy a már meglévő, de csupán egy részfeladat működését ellátó, különálló rendszer integrálása az új CRM-be, vagy a szükséges funkció teljes leprogramoztatása a CRM szoftveren belül.
 

A CRM azért előnyös, mert egy integrált rendszer, amelyben minden egy helyen megtalálható: az összes ügyfél adata, a kapcsolatfelvételtől kezdve, nyilvántartható, hogy milyen árajánlatot adtunk, milyen egyéb dokumentumokat csatoltunk, nyomonkövethetőek az ügyféllel folytatott levelezéseink, integrálhatóak a telefonhívások. A CRM-ben nagyon sokminden megvalósítható egy egységes felületen, ellentétben az eddig megszokott szigetrendszerekkel, amikor Word-ben adjuk az ajánlatot, amelyet Outlookon keresztül küldünk el, és Excelben készítünk róla statisztikát, vagy egyéb speciális funkciókat kezelünk másfajta sziget rendszereken belül. Ma már ezt mind egyetlen szoftverben meg lehet valósítani, de ahhoz, hogy valaki egy valóban jól használható, működő rendszert kapjon, a CRM-et kell hozzáalakítani a cég egyedi működéséhez. Nagy általánosságban elmondható, hogy nincs olyan kész CRM rendszer, amely az Ön cége igényeinek teljes mértékben megfelelő. Szükséges testreszabni úgy, hogy pontosan eleget tegyen a cég minden munkamenetének.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!